Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

- there it goes.

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ?

funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv.

meeen , sen är det ju lazy olivia som talar för att jag inte kommer PALLA 

men det hade ändå varit värt det , hade ju blivit som i princip min träningsdagbok?

on the internet , open for everybody? 

typ eller ?

jaja , imorgon börjar jag med en ny sak , värt att prova bara för att få testa liksom 


periodisk fasta , there it goes ;)



ska snart träna och under kvällen idag ska jag ta tag i om jag fortsätter här eller gör en helt ny och börjar från ruta 1 igen , ska ju trots allt börja om med deffandet nu igen, så hade ju varit rätt smart !

inte lätt mina vänner

höres later

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Av olivia mas - 5 november 2012 15:54


haha roligaste när man bloggar..   bloggtorka ..... blogga blogga bloga blogga bloggtorka osvosvosv.. så går det så i perioder. men men , kände att jag ville vara så snäll och slänga in yttligare ett inlägg för att mitt mood idag är på topp...

Jag


Välkomna
ni har hittat till min alldeles egna lilla träningsblogg.
träningsnarkoman som jag är driver jag denna bloggen baraför att jag kan liksom.
hoppas det uppskattas med tips och rent allmänt om vad jag hittar på :)
puss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards