Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

- chest up head high.

Av olivia mas - 25 oktober 2012 22:40

tjena tjena !

dålig bloggning här , snart lov (tjatar liidelidelidle mycket om det) 

anyway ska bli otroligt skönt som jag needar detta lovet utan krydd 

ska boka in en hel plugg-dag för det behöver jag det med EMMMA LÄSER DU DETTA SÅ VET DU VEM JAG SYFTAR PÅ  hehe ne men någon frivillig?

 

annars då?

hinner inte ens med hälften av alla grejer jag vill göra , men det är fint vettni. det är meningen man ska vara stressad ellerhur?

körde cardiopass så in i helvete idag , tog ut min ilska på mig själv. samt lite tricce/bicce   

fyllt på med proteiner har jag också gjort så nu ska jag bara duschas och sen hopp i säng är trött som få.

att jag har haft en särdålig dag märks inte här men det behövs inte positiv energi övervinner negativ that´s it 

eller vi kan ju låtsas så i alla fall !

imorgon är en kort dag sen till EMPORIA , gooooosh im in heaven !

sen ska jag käka med la familia , myselimys på återseende ladies and gentlemen 

love

   

 

- älskar ändå hösten litegranna !

 

 

 
 
Ingen bild

Molly

27 oktober 2012 17:43

Du är söt:)

P.s Jag älskar din blogg.

olivia mas

7 november 2012 11:55

tack så mycket !
jätte gulliga du
kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards