Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

- if everyone just had a friend like you the world would become so much greater.

Av olivia mas - 24 oktober 2012 22:23

emma.


okej jag är inte alls.. långt ifrån faktiskt bra på att uttrycka mig känslomässigt. men jag försöker så gott det går.

ni vet rätt lite om varför jag känner såhär för denna tjejen faktiskt och det får ni fortsätta göra för det är too private för er att veta.

men åter till emma, när jag säger att hon är underbar då menar jag det ordagrant. det finns ingen ingen ingen som är bättre än denna tjejen. nej men asså klart jag älskar alla mina nära och kära och alla är speciella och underbara på sitt vis. men denna tjejen visar något som ingen annan visat. eller så är vi bara lika och har för mycket gemensamt? 

jag vet inte men jag behöver inte öppna munnen innan hon vet exakt hur jag känner eller vad jag menar, det är skönt att slippa förklara ibland om det är något jobbigt. hon kan sitta mittemot mig och säga "olivia är det såhär du känner" osså förklarar hon och varje gång till min förvåning så stämmer det. det är en lättnad hon lättar alltid på det tunga jag bär och hon gör bokstavligt talat mina dagar fulländade. Jag börjar tro att det faktiskt inte var en slump att vi träffades , det är läskigt men känns så otroligt bra i mitt hjärta att veta att denna tjejen ställer upp till hundra procent. Vi har inte känt varandra särskilt länge egentligen men jag är inte rädd att öppna mig för henne, för nu när jag vet att hon förstår så bra så finns det ingen som tröstar bättre än hon , ingen som kan säga dem där perfekta orden som man inte själv får fram och ingen som kan få mig att göra efterblivna miner när jag bara vill slänga mig i en hög på golvet. hon lyckas bra hon mitt hjärta.

nu drar jag fram känsliga saker så om man bortser från det har vi faktiskt jävligt kul tillsammans, vi är extremt efterblivna... ingen tvekan och man kan va sig själv till 110% det är inga fejkskratt, fejktårar ," fejkkompisar".. utan det är bara var dig själv för hon accepterar faktiskt dig vad du än gör VILKA val du än gör. som jag vet att vi tjejer har väldigt mycket problem med , med varandra if you get what i mean. om inte så tänk efter.

det jag egentligen ville lyfta fram i denna roman var att 

emma du är underbar du är så jävla bra, du gör mig lycklig , du får mig att skratta , du får mig aldrig att framstå som något dåligt , du respekterar alla mina val oavsett om dem är jävligt korkade , du finns där , du tvekar aldrig på en vän och en VÄN SOM DIG borde alla ha. 

jag vet INGEN 16 (snart 17) åring som säger så kloka grejer som dig. asså verkligen ingen.

det brukar vara "det löser sig med tiden" det ordnar sig en vacker dag" blicka framåt bara " se så det går över" men så är det inte hur mycket vi än önskar det, och det vet du mer än väl men ändå kan du säga så bra saker i "de dåliga" jag fattar inte, jag ser verkligen upp till dig, i do ! 

så hjärtat , tack för allt du gjort och gör för mig , för all tid du lagt ner för att hjälpa mig , för att du är en del av mitt liv och förmodligen förblir ?? för att du vill dela skratt,tårar,efterblivenhet och så mycket mer med mig.

can´t be thankful enough att beskriva hur glad jag är att få ha en vän som dig.

pssssst..jag blev riktigt rörd av ditt blogginlägg , hade inte sagt något men vartenda ord du skrev passsade in i vartenda del i mitt liv. läskigt men så skönt att veta att någon förstår

du är bäst och du är bra som du är!

låt ingen trycka ner dig någonsin och glöm inte att vart du än är och hur du än mår är jag alltid vid din sida !

ttrying to be the girl you are for me.

pussarpådig !

   


- 1 normal bild på oss av 100 onormala typ , im glad i have you by my side mongo <3 


btw. älskar också att vi kan smsa i samma sekund och säga att vi är sena till skolan ganska ofta, its freaky but funny.

iloveu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards