Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

- cheers to the teenage years, a lot of things are fucking up.

Av olivia mas - 22 oktober 2012 22:56

hallåja !

bloggade aldrig igår , full rulle vettni.

firade min bror halvt sen var det iväg och jobba och efter det kötta rumpa och ben på gymmet jag kan garantera er att min träningsvärk idag inte är nådig och imorgon vill jag inte ens resa mig ur sängen men det ska väll gå det med!

idag då?!

skola sluta tidigt på måndagar är det bästa som finns hem plugga till det satans psykologi provet 

ändå stolt över mig själv... 13 powerpoints och 6 essärfrågor senare ska jag försöka plugga in detta också.

life is good.

imorgon är det ändå sovmorgon och jag tror jag tar en morgoncardio japp!

vill hinna med att åka till väla för tröstshopping samt att sola , men det får vi ju se hur det går med det!

annars väntar lite zumba och kondition imorgon 

alltid lika kul , går inte att undvika.


idag hände dock en sak som gjorde mig vääääldigt ledsen och även satte stopp för en del plugg jag kunde fått gjort , men så är livet. jag får bara lära mig att in genom ena örat ut genom andra. men det är inte lätt , verkligen inte.

tur att jag har min bästa bästa bästa vän som förstår utan att jag säger ett ord. det är helt otroligt ska skriva om det när jag känner att jag får tid och verkligen kan uttrycka mig på bästa sätt, för hon denna pinglan.. ingen slår henne verkligen ingen. jag trodde aldrig att en sån människa existerade. hon förtjänar bara det bästa kan jag lova er.

ni får veta mer sen 

 

pussar nu ska jag plugga vidare och sen sova för det behöver jag verkligen.

långt och tråkigt inlägg men håll ut. snart lov och allt ju och jag ska njuta till max vill jag lova er

   

 

- ta mig tillbaka till sommaren , lediga dagar , varma dagar .. ja bra tack!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards