Olivia andrea'♥

Alla inlägg den 7 november 2012

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp.

det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu.

jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller.

vill helst egentligen bara prioritera "detta" men skola, vänner osv går framför ibland och då hamnar man lätt på sniskan igen. 

men detta håller inte och det är dags för mig att stå på mig själv nu och göra något åt detta skitet. 

peace 

en gång för alla alla för en.

du är starkare än du tror

______________________

pepp-words olivia , pepp.words



hallåja annarsdå?


har inte så väldigt mycket attt säga , måste komma ikapp mitt liv lite heh!

kaos man1.

men i alla fall igår var det valvaka på procce , intressant , trevligt , mysigt , kul , flippat , lökigt. mixed feelings !

hade i alla fall jättekul med bruuuuuuuuudsen och guyseeeen, fan vad alla flabbade och fan va varmt det skulle va men halv 4 steg jag innanför min dörr igen , tacka gud för det. ögonen gick i kors!

är ledig idag , tillskillnad från de flesta skolor som va d'är :D

happy-moment

så ja bara chillar , har käkat lite ska ut o ta en pw för att få lite frisk luft sen lite plugg och sist men inte minst träna 

lovely life

ska sluta tråka ut er så hörs vi 

puss


HEJ JAG HETER OLIVIA OCH JAG ÄR JUST PÅVÄG ATT ERKÄNNA 1 ELLER JAG MENAR 2 SAKER FÖR ER!

 

#1 - jag saknar sommaren vääääääääldigt mycket , so bring it please.

#2 - jag saknar mitt mörkbruna hår ännu mer.. och detta ger mig fet jävla sjuk ångest 

tack och hej.....

         




Tidigare månad - Senare månad

Jag


Välkomna
ni har hittat till min alldeles egna lilla träningsblogg.
träningsnarkoman som jag är driver jag denna bloggen baraför att jag kan liksom.
hoppas det uppskattas med tips och rent allmänt om vad jag hittar på :)
puss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards