Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

- you choose your destiny

Av olivia mas - 18 oktober 2012 13:05

Hallåja !
Ligger inne med en satans mensvärk o är jätte sugen på godis , bra där....
Keep it off olivia.

Ayeee, sitter i skolan är trött vill hem o träna o sova o plugga för att jag behöver det.. Ska inte gnälla mer höhö är helt wicked idag ;p
Bjuder på något jag bakade för några dagar sen smakade asgott o innehåller fina proteiner om du ändå "vill unna dig" noomnoom!
Enjoy puss

Ps. Färgade håret igår , vet inte riktigt va jag ska säga om färgen hah.... Får väll se men blonder it going to be just wait.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards