Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

- let the music play you won´t get away.

Av olivia mas - 18 oktober 2012 20:27

tjenamossssss


börjar bli förkyld i think , så inte okej!

anyway har jag nyss varit och tränat , triceps/mage.. konstig jävla blandning men så fick det allt bli , insåg också att jag tränat mage 3 dagar i sträck inte jätte konstigt att den faktiskt är öm.

ska dansa lite nu för att röra på fläsket och sen plugga , asså blir trött bara jag tänker på det.

yea yea 


dagens övningar


dips 4stX 3 set 

smalbänk 8st X 20 kg , 8 stX 25 kg,  8 stX 30 kg

pushdowns  15kg X 3 set 

liggande tricepspress 15 kg X 3 set 

stående tricepspress 12,5 kg X 3 set 

triceps armhävningar 8st X 3 set 


mage sen då !!!


chair leg raise 

decline sit up 

dumbbell side bends 

plankan 

sidecrunch

side plank with twist

sit ups (olika slag)


alla 8st X 3 set på varje övning !


   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards