Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

- falling back again.

Av olivia mas - 20 oktober 2012 20:20

fan eller vad man nu ska säga.

________


annars hej , fick som väntat inget gjort igår la mig i min säng och somnade gott istället !

imorse stog jobb på schemat , härligt älskar mina bruds på jobbet så jävla härligt gäng vi är egentligen.

sen hem och käka och köra ett cardiopass , fuck vila när man är sjuk :D

kommer få sota för detta sen 


ska försöka plugga lite faktiskt idag , annars har jag bara imorgon på mig... heh 

imorgon är det ett FETT ben-pass på G supermega taggad just för att mitt ryggpass känns förjävla härligt today !

+ kalas för min älskade bror som fyller 4 söta år.  + jobb 

ska nog gå vettni , lite rörigt skriver , men det matchar mitt liv hööhö

pussar

 

- lökig bild men ändå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards