Olivia andrea'♥

Alla inlägg den 5 november 2012

Av olivia mas - 5 november 2012 15:54

haha roligaste när man bloggar..


bloggtorka ..... blogga blogga bloga blogga bloggtorka osvosvosv..

så går det så i perioder.

men men , kände att jag ville vara så snäll och slänga in yttligare ett inlägg

för att mitt mood idag är på topp.

inte nog med att allt (nästan) flyter på som det ska så fick jag C i samhällskunskap idag , och JA det är stort för lilla mig 

för jag är ärligt talat ingen vidare bra student här ne.

MEN jag vet att jag kan om jag bara vill.

nog med det så är det snart tr'äningsdags , måste även börja träna lite till mitt o emmas egna pass på HB i skolan v 47 hoho.

mindre roligt det ligger en fet chokladmuffins framför mig på min brors rum där jag förtillfället okkuperar datorn och jag får inte röra , självdisciplin olivia. du kan !

haha.

aye höres latero 

pusspuss


PS, någon som är jävligt bra på SPANSKA/TYSKA hör av er , tack på förhand! 

 


- halloween bitchääääs , nicelinicenice!


Av olivia mas - 5 november 2012 15:42

nough' said 

________

då var lovet över, loven går alltid så snabbt... 

liksom man bara jaha?

vart på emporia hela 3 gånger och ska jag va ärlig , visst det va stort coolt , nytt , massa shopping men inte så som jag tänkte mig ändå.

eller så hade jag bara jävligt höga flrväntningar , me dunnuuu.

jobbade en del och tränade satan i det , flitig om jag får säga det själv .. håll dig på detta spåret nu olivia.



även hela oktober har gått , tiden bara flyger förbi bokstavligt.

imorgon är det valvaka med skolan/skolorna , intressant ..? återstår att se.

mina tisdagar numera är jävligt soft och jag kan inte klaga på skolan ÄN

livet leker solen ...öhhmm osvosvosvosv

köpte även min biljett till skolans julfest på H55 , såmycket alkohol inblandat på den jaaaaa


dagens diss går till gamla satans bussar , det tråkiga/äckliga vädret och tråkiga människor.

ska sluta tråka ut er och skriva massa , vet inte om jag kan lägga ut massa bilder ÄN för min data har bestämt sig för att inte fungera annars kommer det litta senare , keep calm and wait likssåååm


   

- psst kommer ännu fler bilder men dessa får gå sålänge...



påtal om min bloggning , vi får se hu länge till denna bloggen blir aktiv... tappat lite motivation nu när jag har så mycket annat på G men BEEE THERE , jag har redan massa bra planer som jag vill sätta i verket snarast möjligt häää

pussar





Tidigare månad - Senare månad

Jag


Välkomna
ni har hittat till min alldeles egna lilla träningsblogg.
träningsnarkoman som jag är driver jag denna bloggen baraför att jag kan liksom.
hoppas det uppskattas med tips och rent allmänt om vad jag hittar på :)
puss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards