Olivia andrea'♥

Alla inlägg den 8 november 2012

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är
Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv..
Jag pallaaar inte !
Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens skriva det ? Svar nej
Annars har jag börjat med mer kondition än styrka nu igen , deffmode deluxe on ..
Dock mår lilla jag piss o motgångar gör livet surt just nu , jaja se det positivt någon gång vänder det ???
Ska sova nu för att orka skola träning jobb o middag imorgon hörs
Btw glömt berätta jag beställde ett fucklagom linne för några dagar sen o jag fick dwt idag , liiiiide glad här borta !!!! Kommer bild
Puss

Tidigare månad - Senare månad

Jag


Välkomna
ni har hittat till min alldeles egna lilla träningsblogg.
träningsnarkoman som jag är driver jag denna bloggen baraför att jag kan liksom.
hoppas det uppskattas med tips och rent allmänt om vad jag hittar på :)
puss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Inlägg


Ovido - Quiz & Flashcards