Olivia andrea'♥

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

- gnäll inlägg

Av olivia mas - 19 oktober 2012 20:58

jag hatar att vara sjuk o just nu är det bara för mycket..


förkyld 

hängig 

illamående 

trött 

magkatarr 

och mensont.


hej jag älskar livet.


för mycket stress och irritation de senaste veckorna.

trodde jag skulle slippa magkatarr detta året , föööck no !

nu är det tillbaka ännu mycket lindrigt men det kommer väll, ska ta lite tabletter innnan helvetet bryter ut på riktigt ,då kommer jag få panik.

 

annars då?

jo jag mår väll fint , tränade rygg idag looove it , känns bra nu och jag ska städa mitt rum och försöka plugga om min kropp tillåter annars är det ner i bubbelbadet med vanilj latte , ljus och musik 

peace

     

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia mas - 22 november 2012 12:54


  http://fitnessguru.se/oliviamas     -min nya blogg , fortsätt följa mig där ;) lite nytt perspektiv på bloggandet, men jag får hoppas u guys like it!   lite tråkigt att lämna denna bloggen har så mycket här så den kommer fortfarande v...

Av olivia mas - 19 november 2012 16:03

exakt en vecka sen ? funderar på att starta en HELT ny blogg HELT nytt skit och inte skriva om min vardag i skolan 24/7 eller att jag pluggar halva dagarna samtidigt som jag tränar andrahalvan och beklaga mig över att jag inte har något liv. meee...

Av olivia mas - 12 november 2012 23:06

tjabba tjena !  lever lite för träningen , känner ångest för att vinterdeppen börjar komma måste genast göra något åt detta fenomen.. tänker INTE hamna i samma deep shit som förra året uhuh. tröstshopping idag ett par nya träningsbrallor , finfin...

Av olivia mas - 8 november 2012 23:26

Guuud , fan va jobbigt det är Pendlar mellan , arg, irriterad , glad, lycklig, ledsen , deprimerad , uppgiven osvosv.. Jag pallaaar inte ! Mobilbloggar o har däeför ingen aning om vad jag skrev senast , tränade iaf idag (igen) behöcer jag ens sk...

Av olivia mas - 7 november 2012 11:55

jag ska klara mig ur detta , med eller utan hjälp. det är givet, det kan inte fortsätta såhär. jag mår bara sämre av det i längden och det är way tooo long nu. jag gav mig inte innan och tänker inte ge mig nu heller. vill helst egentligen bara ...

Ovido - Quiz & Flashcards